vrijdag 16 juli 2010

Aankomst

jawel jawel, Nele haar belevenissen zitten erop..
Zit klaarwakker (wegens de 7 uren durende uurverschil) achter een belgische computer dit berichtje te typen..
Laatste weken in Peru waren hectisch, waren zalig, waren pure fun, waren reizen maar meest van al was het ook afscheid nemen..
Het was zwaar en moeilijk, en het zal best nog wel wat tijd moeten duren eerdat ik goed en wel aangepast ben in Belgie..
Het leven is heier zoveel hectischer, zoveel ordelijker, zoveel strikter en zoveel anders.. Dat is het beste woord dat ik kan vinden, anders, want dat is het zeker..
Mijn ervaring zit erop en ik vind het jammer, ik zal het moeilijk hebben, want het was een superjaar, een jaar die mn leven zeker superhard verrijkt heeft met de meest rare dingen die je je kunt inbeelden..
Maar eigenlijk doet het ook goed om terug thuis te zijn..
Bij mijn familie, mijn vrienden, met mijn gekende taaltje..
Toen ik in de luchthaven stond om naar buiten te komen had ik stress, grote stress 'hoe zou het zijn om het terug te zien?'
En weet je hoe het voelt?
Het voelt THUIS

1 opmerking:

  1. Beste Nele,

    Ik las op je blog dat je in Peru gestudeerd hebt. Misschien kan je me wel helpen. Ik werk namelijk voor het VTM – programma All you need is love. Momenteel zijn wij volop bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen. Presentator Mathias Coppens reist daarin de wereld af om mensen die elkaar graag zien maar niet of nauwelijks bij elkaar kunnen zijn, weer samen te brengen. In ons vorig seizoen brachten we onder meer het verhaal van Janne die tijdens haar AFS jaar haar huidige vriend Rommel, uit Peru, leerde kennen. Met onze hulp kon Rommel haar hier een verrassingsbezoek brengen.

    Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar hartverwarmende verhalen. Ken jij misschien mensen die tijdens hun AFS jaar de liefde van hun leven tegen het lijf gelopen zijn en die geliefde nu misschien al enige tijd moeten missen? Of ben je misschien zelf in die situatie? Laat me gerust iets weten!

    Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

    Meer info vind je ook op : www.vtm.be/all-you-need-is-love
    Mailen kan op : daisy.deturck@endemol.be

    Groetjes,
    Daisy De Turck
    Redactrice All you need is love

    BeantwoordenVerwijderen